domingo, 10 de junio de 2012

Digues la teva!

Nathalia da Silva Tavares:

Opino que la idea del projecte de recerca d'aquest any ha sigut molt bona tot i que trobo que era massa feina per només una setmana. He tingut una bona relació amb les meves companyes al llarg del treball. El que fa que la idea del crèdit sigui tant bona és el fet que hi ha feina de diferents matèries; fet que proporciona a cada alumne la oportunitat de potenciar els seus punts forts. Personalment, el que més m'ha agradat ha sigut fer el cartell i el pregó perquè opino que són activitats que fan que puguis potenciar la originalitat. El que menys m'ha agradat a sigut que el primer punt fos tant llarg, això a fet que gran part de la feina la haguéssim dedicat a acabar aquest punt.
En conclusió, generalment estic molt contenta amb la feina que he fet amb el meu grup i opino que ens hem esforçat molt i espero que t'hagi agradat la nostra feina.



Judit Gómez Moya:

El tema de "organitzar una Festa Major"per el treball de recerca ha estat bastant bo ja que ens a permès desenvolupar-lo molt, encara que trobo que la quantitat de treball és massa per grups de tres persones, tot i aixi la nostra organització ens a permès fer un bon treball entre totes, realitzant un treball constant en pocs dies em pogut enllestir tots els punts.
El desenvolupament estava bastant ben explicat tot i que alguns dels punts més llargs eren poc explícits i precisos. A més a més alguns dels punts eren mot complicats de desenvolupar ja que teníem que donar dades exactes que en aquest cas a sigut impossible.
La meva relació amb les meves companyes a sigut molt bona i no em tingut problemes en quant a repartir-nos el treball equitativament.
En conclusió aquest treball ens ha ajudat a aprendre a organitzar-nos i treballar bé en grup i a més a més em pogut veure una mica tota la feina real que hi ha darrere de la organització d'aquest tipus de festes. 

Ariadna Muñoz Digon: 


Personalment opino que el treball de recerca d'organitzar una festa major ha estat una molt bona idea, ja que és una cosa complicada i hauríem de saber tot el treball que hi ha darrera. Tot i que per una setmana ha sigut molta feina, el meu grup i jo hem tingut una bona organització i hem sabut treballar bé en equip. Des del primer moment ens hem concentrat en fer el treball el millor possible i ens hem en sortit.


La relació entre les companyes del grup ha estat en tots moments bona, ens hem repartit molt bé la feina i em sabut treballar juntes durant tota la setmana.
En conclusió, generalment el treball ha estat molt bé tot i que hi havia molta feina i alguns apartats massa complicats.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario